Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

m3 DS Real - Problem med film

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• m3 DS Real - Problem med film

Hej, jag köpte ett m3 ds real men får itne rätt på hur ajg ska kolla film?

Jag ladda hem en converter som wikipedia länkade: dpgtools131

konverterade och lade sedan in filmen på mitt kort och starta. klickar in på media och My Videos tror jag det heter, ser filmerna (en dpg och en dsm för ajg ville se skillnaderna)
    Problemet är att när jag försöker starta dsm filen hänger sig mitt DS. och när jag försöker starta dpg filen händer inget. blir bara som att klicka på en ikon som itne har nån funktion. Bilen flashar till sen händer inget.

Nån som vet vad ajg gör fel? Nåt mer som ska laddas hem ch läggas in?

Mvh Ero

Som jag ser det är att se film på en DS en kul grej inget mer ... Meckade på lite med det själv och det blir pinsamt dålig kvalite ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Vill fortfarande se hur pass bra (dålig) ^^

Är det mycket skillnad mellan Psp och DS? För PSen har ganska god kvallte tycker jag

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X