Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp med R4 teman

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp med R4 teman

hur får man ett nytt tema att fungera på R4? jag fick ingen Cd med så jag har inga mappar att lägga någonting i o så. jag provade att ladda ner ett tema från NDSthemes, o sen drog o släppte jag den till enheten som kommer upp när jag pluggar in micro kortet där alla spelen ligger, men det var samma gamla tema när jag startade nintendot igen.

Fortfarande samma gamla tema för mig med, fattar inte hur man gör :S

Comment

Sök på "nds + r4 + themes + instructions" så hittar du nog flertalet svar och anvisningar + nerladdningsbara themes ... Har även själv gjort 3 rätt granna teman ... Ska ge länk när jag bestämt vars jag ska lägga ut dem ..
      Last edited by Begga; 2008-09-22, 13:24.
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X