Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dsi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dsi

Snart kommer DSi right? och så klart så kommer särkerligen alla backup kort inte funka. Men ärligt, med M3 eller R4 mm så har man alla funktioner som nintendo har smugglat in i Dsi.
    Tex förvaring, mp3 och film osv. Okej det enda som kanske är värt är en kamera ? och bättre WIFI. Större skärm kanske oxå .

Men jag har så svårt och se att det är värt att punga ut mer pengar för.

Äre mer som känner så?
    Vad är fördelarna tycker ni?

Vi har flashkort som fungerar på DSi

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=950
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Stämmer det verkligen Hansi? Internetryktet säger att det där kortet inte funkar på de europeiska versionerna av DSi.

Comment

Oops då det har vi inte kollat, det tar ju ett par dagar till innan vi får våra DSi så vi kan testa...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har testat acekard 2i på en eu-dsi idag och det funkar finemang för mig
          macro|

in a perfect world, the blind would be lead by the retarded

Comment

i övrigt är jag lite konfunderad över wifi-supporten. det finns att välja "advance settings" för att kunna komma åt wpa-stöd men det stödet går inte vidare till spelen sen (där får man endast upp de vanliga tre valen som endast stöder wep.

får se på fredag om det kommer en smidig uppdatering eller nått så att man kan testa lite mer
            macro|

Comment

Original inlägg av MaCRo Visa Inlägg
              Har testat acekard 2i på en eu-dsi idag och det funkar finemang för mig
              Det stämmer , jag provade kasta i ett Acekard 2i i en Europeisk maskin idag på en spelbutik jag bokat mitt ex på o lämnar tre spel + min DSl i inbyte hos
              Dock får jag den inte förräns imorgon o jag tänkte inte på att "Tjata" ut en tidigare så min kontakt får baskning

Men Acekard 2i FUNGERAR på Europeiska maskiner
              Den jag testade på var Svart så om det skiter sig med Vita så vet vi iaf *skratt*
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

den dsi jag sitter på är även den svart. har svårt att tro att det kommer att spela någon roll men det är väl värt att notera

går fortfarande inte att komma åt dsiware-shopen då det inte går att hämta en licensöverenskomelse från nintendo. antar att det kommer igång först i morgon.
                macro|

Comment

Sådär nu är shopen igång. Acekard funkar finfint efter uppdateringen som krävs. Sitter just nu och skriver via dsi web browser som funkar kalas, skärmtangentbordet är dock ett helvete då "å" endast finns i fristilsläget. men det funkar iaf.
                  macro|

Comment

BASTARDS .. jag vill ha min NU ! ;D

Comment

jävla dsi-webläsare som inte kan ta bilderna på ctrl-alt-del vettigt... nu måste jag ju jobba istället!
                      macro|

Comment

Ursäkta om jag är lite långsam, men som jag förstått det behöver jag en sån här och en sån här till min DSi för att kunna spela mina gamla peka klicka äventyr via ScummVM?

Ska jag vara lika aktsam på uppdateringar från Nintendo som från SONY när det gäller PSP och firmware?
                        PSP-slim 2004 CFW 3.71 M33-4

Comment

Original inlägg av MdaG Visa Inlägg
                          Ursäkta om jag är lite långsam, men som jag förstått det behöver jag en sån här och en sån här till min DSi för att kunna spela mina gamla peka klicka äventyr via ScummVM?

Ska jag vara lika aktsam på uppdateringar från Nintendo som från SONY när det gäller PSP och firmware?
                          De grejerna borde räcka, ja

Och antagligen lär de använda uppdateringarna för att stoppa flashkorten, så glo en kik här på forumet innan du uppdaterar. Den uppdatering som redan är ute är dock ingenting att oroa sig för, acekard funkar finemang efteråt
                          macro|

Comment

Original inlägg av MaCRo Visa Inlägg
                            De grejerna borde räcka, ja

Och antagligen lär de använda uppdateringarna för att stoppa flashkorten, så glo en kik här på forumet innan du uppdaterar. Den uppdatering som redan är ute är dock ingenting att oroa sig för, acekard funkar finemang efteråt
                            Vad tror ni priset kommer landa på en Nintendo DSi?
                            Tror ni den är för avancerad för en 8åring?
                            // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                            -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Eftersom DSi är släppt så vet vi priset.
                              1990:- på Elgiganten och Media Markt. Typ 2100-2200:- på alla andra ställen...

En 8-åring lär sig allt på en dag så nej. Dom är för jäkla snabba på lära sig sånt här trotts att dom inte kan engelska.
                              Sen är DSi inte ett dugg avancerad. Jag hade gjort allt DSi:n klarar av på dom första 10 minuterna. Nu efter två dagar har jag tröttnat. Nu är det en DS Lite med större och bättre skärm och bättre ljud. DSi Shop är det sämsta som kommit sen Wii släpptes.
                              Skittråkiga och fula spel bara...

Du kan lugnt köpa en DSi till ditt barn.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X