Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya DSi LL / XL

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det är i alla fall så det verkar, då korten vi testat på LL/XL har fungerat, dom som varit för DSi...

jag hörde att det mer eller mindre är samma moderkort i DSi som det är i DSi LL/XL men DSi LL/XL har större skärmar bara, om så är fallt är det självklart att det som fungerar på DSi även fungerar på LL/XL

Allright. Får inhandla ett DSi-kort då. Hade behövt nytt ändå eftersom jag tänkte låta min systerson ärva min gamla DSLite. Den passar hans små händer bättre än mina gubb-labbar lol.

Tack för hjälpen. =)

Edit: När jag ändå håller på - är det något specifikt DSi-kort som är att rekommendera? Eller är dom ungefär samma lika allesammans... Jag har kört M3 Perfect (tror jag den hette) med Sakura så den är jag van vid, så att säga. Hur står sig M3i i konkurrensen med dom andra korten?
    Last edited by TonyW; 2010-03-07, 11:43.

Comment

Original inlägg av TonyW Visa Inlägg
      Allright. Får inhandla ett DSi-kort då. Hade behövt nytt ändå eftersom jag tänkte låta min systerson ärva min gamla DSLite. Den passar hans små händer bättre än mina gubb-labbar lol.

Tack för hjälpen. =)

Edit: När jag ändå håller på - är det något specifikt DSi-kort som är att rekommendera? Eller är dom ungefär samma lika allesammans... Jag har kört M3 Perfect (tror jag den hette) med Sakura så den är jag van vid, så att säga. Hur står sig M3i i konkurrensen med dom andra korten?
      personligen tycker jag att M3i Zero är det bästa av DSi kompatibla korten, eftersom man kan uppdatera det själv, utan att ha en annan DS att köra på, och det fungerar j*vligt bra plus, eftersom du är van vid M3's layout är det ju en bonus för din del, visst... M3i Zero kostar lite mer än dom andra, men den är lättare att använda
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        personligen tycker jag att M3i Zero är det bästa av DSi kompatibla korten, eftersom man kan uppdatera det själv, utan att ha en annan DS att köra på, och det fungerar j*vligt bra plus, eftersom du är van vid M3's layout är det ju en bonus för din del, visst... M3i Zero kostar lite mer än dom andra, men den är lättare att använda
        M3i Zero it is, then. =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X