Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerar flashkort i ds mode vid update till senaste firmware på 3ds?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fungerar flashkort i ds mode vid update till senaste firmware på 3ds?

Hej!

Med anledning av att nintendo utlovat gratis classic spel till de 3DS ägare som ansluter sig till E-shop innan den tolfte augusti, undrar jag om detta kommer innebära komplikationer för ev, flashkort i framtiden. Detta då 3DSn kommer fråga efter uppdateringar om jag försöker ansluta till e-shop. Min fråga är därför, slutar flashkorten fungera i DS mode med den nuvarande mjukvaran som ligger ute?

M.v.h. Paddy

Original inlägg av Paddy Visa Inlägg
    Hej!

Med anledning av att nintendo utlovat gratis classic spel till de 3DS ägare som ansluter sig till E-shop innan den tolfte augusti, undrar jag om detta kommer innebära komplikationer för ev, flashkort i framtiden. Detta då 3DSn kommer fråga efter uppdateringar om jag försöker ansluta till e-shop. Min fråga är därför, slutar flashkorten fungera i DS mode med den nuvarande mjukvaran som ligger ute?

M.v.h. Paddy
    Flashkorten ska funka med det senaste på 3DS vad jag känner till...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X