Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GBA skärm

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GBA skärm

Hejsan

Tänkte höra om det är någon som vet varför GBA skärmen är så förskräckligt mörk? Man får ju sitta direkt under en skrivbordslampa för att kunna spela vissa spel. Finns det något msn ksn göra eller måste man köpa något av de tillbehör som finns till GBA. På Gameboy Color satt de ju en ratt på ena sidan där man kunde ändra ljusstyrkan med, det var klart bättre.

http://www.portablemonopoly.com
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nej det satt ingen ratt på Game Boy Color förutom volymratten

Comment

Herregud Hansi, jag läste just om det där... kommer ni köpa in? När? Hur mycket kommer det kosta? Får man boka redan nu? *helt besatt* Mitt liv börjar få en ny mening...

Comment

Skall komma i Maj, men som alltid med nya produkter skall man ta inte tro för mycket på några utsatta datum.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Re: GBA skärm

Originally posted by helix
            På Gameboy Color satt de ju en ratt på ena sidan där man kunde ändra ljusstyrkan med, det var klart bättre.
            nope. vet var på Gameboy, den första gråa tegelstenen, som det fanns på, och man ändrade kontrast, inte ljusstyrka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X