Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Afterburner / Portablemonopoly.com / backlight till GBA

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Afterburner / Portablemonopoly.com / backlight till GBA

Ännu ett ämne vi får massor av mail om varje dag.

- Vi kommer ta in produkten
    - Vi kan/vill inte svara på NÄR den kommer eftersom den bara finns som förbokning hos tillverkaren. Vi vet inte hur säkert deras releasedatum 10/5 2002 stämmer med verkligheten.
    - Priset lär bli >500:- eller c:a 1000:- inkl montering
    - För tekniska uppgifter, påverkan på hur länge batterierna räcker osv, se tillverkarens sidor:

http://www.portablemonopoly.com
    http://www.tritonlabs.com/Merchant2/merchant.mv
    http://www.tritonlabs.com/Merchant2/...ct_Code=AFKIT1

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

kommer ni att sälja färdig monterade Afterburners?

Comment

Tror inte det, du måste köpa en egen GBA och acceptera att du tappar garantin.

Vi har ingen erfarenhet av att reparera GBA och vill därför inte göra något garantiövertagande som vi gör med modifierade PSX/PS2.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi!

Har ni fått in Afterburner än?
        Triton Labs har visst börjat skicka den nu.

Mvh Moogle

Comment

va e after burner efentligen jag e lite efter kanske

Comment

Det är en sorts belysning till GBA-skärmen. Den är ju så mörk i orginalutförande.

Comment

Vi har inte fått in den ännu, vi har inte hög prio på tillbehör till gameboy osv.

Comment

Hur går det med Afterburner? Får ni in dem snart? Ser verkligen fram emot att... öh... se något på min GBA-skärm...
                Jodå. Men det var det ingen som visste.

Comment

HANSI!!! Nu har Afterburnern funnits ett tag. Har ni fått hem och kan ni installera dom?

Comment

Vi har för mycket att göra med xbox och ps2, vi har inte tid att sitta och pilla med gba förräns vi har full styrka här igen i höst.

Comment

Nu har det börjat bli höst, har ni börjat få in några Afterburners än eller?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X