Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamecube spel till xboxen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gamecube spel till xboxen?

Hejsan, nu har det ju kommit nya spel som Mario Bros Party ny, och jag vill så gärna spela den men problemet är att jag har XBOX och har kollat igenom XBOX om emulatorn , men finns inte som är för Gamecube..
    Spelar ofta det spelet med gamecube hos kompis, men vill gääärrna spela hemma oxo i min xbox..
    Tänker ej köpa Gamecube också!
    Har n64 emu, psx,nes och sånt i min xbox men inte Gamecube..
    Hör av er!
    Linnea
    ***Linnea***

Finns ingen GameCube emulator för XBOX eller någon annan konsol. Kan bero på att det tar väldigt mycket av folks tid att skapa och samtidigt kunna fixa buggar och ta emot anmälningar och önskemål. Det finns ju däremot folk som redan har påbörjat och kommit en jätte bra lång bit på att emulatera GameCube på datorn. Pröva Dolphin, den var (om jag inte har fel) den första GameCube emulatorn som kunde påbörja köra kommerciella spel och har ganska så stor kompatibelhet med de allra flesta spel.

Edit: Wow så märker man att denna tråd är 2år gammal.
    Last edited by Zemu; 2007-04-29, 15:03.
    GB, MegaDrive, GBC, DreamCast, GameCube (Viper GC), PS2 (DMS4 Pro), NDS (M3+1GB)+(R4 SDHC+4GB), PSP (fw 1.5), XBOX360 (iXtreme), Wii (WiiKey), iPhone 4 (fw 4.1), Playstation 3 (CFW-KMEAW 3.55), 3DS (GateWay 3DS)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X