Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GameBoy exchanger??

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GameBoy exchanger??

Eftersom det inte fanns något forum för GameBoy tyckte jag att det här forumet passade bäst. Hursomhelst jag gick igenom produktsortimentet för GameBoy och såg att en s k "GameBoy exchanger" kostar tre gånger mer än ett nytt gameboy! Vad är "GameBoy exchanger"? och varför är det så dyrt?

Med Gameboy exchanger kan du ta alla dina gameboyspel och kopiera över till din PC. Du kan även skriva egna spel, eller ladda hem hemgjorda spel från internet.

Sedan kan du använda den för att göra en samling av säg 10-15 spel som får plats på 64MB flashminnet. När du startar din gameboy får du upp en meny där du får välja spel.

Perfekt om man skall ut och resa, man behöver endast ta med sig flashminnet och kan låta spelen ligga säkert hemma.

Priset beror på att 64MB flashminne är ganska dyrt. Själva exchangern kostar bara c:a 500:- om vi skulle sälja den löst.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har ni fortfarande Xchangern i lager, har inte tillverkningen av denna upphört?? har sett nått om att företaget som tillverkar denna fick ett vite på 5-7 M USD om de ej lade ned tillverkningen.

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
      Med Gameboy exchanger kan du ta alla dina gameboyspel och kopiera över till din PC. Du kan även skriva egna spel, eller ladda hem hemgjorda spel från internet.
      </font>

Comment

Lyckades köpa en från Hong Kong innan företaget gick i konkurs.

Du, Hans, vet du nåt bra överföringsprogram som funkar i windows 2000? jag har ej fått den att funka i nåt operativsystem.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X