Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii-komponentkabeln krånglar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii-komponentkabeln krånglar

Halloj!

Jag var inne hos Hansi och köpte en av de där tredjepartskomponentkablarna till min Wii. Jag pluggar in den och fixar TV-inställningarna i menyn, men när jag försöker navigera till olika ställen blir skärmen bara svart och min projektor säger "no signal" - fast Wii:n fortfarande är på.

Ta till exempel mailavdelningen. Jag går in och läser ett mejl där, när jag scrollat ner med två knapptryck inträffar detta... Men eftersom jag fortfarande kan kontroller maskinen scrollar jag upp två steg och får tillbaka bilden... Om jag byter till vanlig komposit-kabel fungerar allt perfa. Vad gör jag?

Vad ja förstått så stöjder inte alla TV/projektor dessa kablar.... till just wii.

Comment

Hansi, vad har du för synpunkt på detta? Är det en defekt kabel, eller krånglar Wii:n / projektorn?

Comment

Vet inte. Kom in och byt kabeln och prova igen.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X