Vad har jag för användning av en RAW-dump, och vad måste jag göra med den för att det ska funka?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Off Topic Tråden
Collapse
X
-
Off Topic Tråden
Eftersom det verkar SÅ SVÅRT att hålla sig till ÄMNET i trådarna så har jag skapat den här slasktråden.
Är ditt inlägg flyttat hit, tänk till lite nästa gång du skriver, det finns säkert en befintlig tråd som behandlar det DU ville fråga/skriva om.
Prova "Sök" där uppe i menyn. Om det mot förmodan inte finns någon lämplig tråd, klicka på NY TRÅD knappen och skriv en TITEL som beskriver det du tänker fråga/skriva om.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det handlar väl snarare om att man kan komma in på ämnen som är relaterade till tråden.Original inlägg av Hansi Visa InläggEftersom det verkar SÅ SVÅRT att hålla sig till ÄMNET i trådarna så har jag skapat den här slasktråden.
Är ditt inlägg flyttat hit, tänk till lite nästa gång du skriver, det finns säkert en befintlig tråd som behandlar det DU ville fråga/skriva om.
Prova "Sök" där uppe i menyn. Om det mot förmodan inte finns någon lämplig tråd, klicka på NY TRÅD knappen och skriv en TITEL som beskriver det du tänker fråga/skriva om.
Handlar en tråd t.ex. om releaser som funkar eller inte funkar och någon säger "den funkar inte" men sen har den andre fått den att fungera, ska man då ut ur den tråden och posta en ny tråd där man diskuterar på vilket sätt man gått tillväga med en specifik release?
Man ska hålla sig ontopic men det måste finnas möjlighet till att vidga trådens ämne.
- Citat
- Flag
Comment
-
unscrambler???
Snälla ,, har nu tagit hem ett gäng wii spel,, packar upp dem ligger i iso?? vad gör man sedan bränna med typ img burn?? unscramble?? vad är det snälla ngn kan väll förklara hur jag skall gå till väga ,, så jag kan få börja lira snart.
m.v.h
- Citat
- Flag
Comment
-
Om filen är en .ISO så skall du egentligen bara behöva ta "burn image" i Nero.Original inlägg av zezam Visa InläggSnälla ,, har nu tagit hem ett gäng wii spel,, packar upp dem ligger i iso?? vad gör man sedan bränna med typ img burn?? unscramble?? vad är det snälla ngn kan väll förklara hur jag skall gå till väga ,, så jag kan få börja lira snart.
m.v.h
Om filen är en .WII så behöver du unscrambler 0.4 (kolla lite i cyclowiz-tråden så vet du vart du får tag på unscrambler).
Om "spel.wii" ligger i tex "c:\spel\spel.wii" så flyttar du unscrambler.exe till samma mapp som .wii-filen.
Tryck på starmenyn sedan kör. Skriv in cmd, tryck OK.
När du får upp ett dosfönster skriver du "cd\" utan citat-tecken för att komma till "C:\>".
Sedan skriver du "cd spel" utan citat-tecken.
Sedan till sist "unscrambler spel.wii nyttfilnamn.iso" utan citat-tecken.
Sedan väntar du och bränner "nyttfilnamn.iso" som image i nero.
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
från en ftpOriginal inlägg av z0rk Visa InläggNågon som har laddat ner Red.Steel.PAL.Wii?
Varifrån i så fall?
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Grejen är, jag tror inte man får berätta sån härOriginal inlägg av z0rk Visa Inlägghaha, fan ta dig... typ

Men sök på google, red steel wii torrent eller liknande så kan du säkert hitta.
(Ville inte vara taskig i mitt förra inlägg)
- Citat
- Flag
Comment
-
Nä då, tog inte illa uppOriginal inlägg av trickyhed Visa InläggGrejen är, jag tror inte man får berätta sån här
Men sök på google, red steel wii torrent eller liknande så kan du säkert hitta.
(Ville inte vara taskig i mitt förra inlägg)
Tack för tipset, ska leta lite till.. Har hittat en massa NTSC men det kommer man inte långt med...
Har du spelat det mycket? Man blir grymt sugen när man kollar trailern, men det har ju fått kass kritik.
- Citat
- Flag
Comment
-
lägg till mig på msn så ska vi lösa detOriginal inlägg av z0rk Visa InläggNä då, tog inte illa upp
Tack för tipset, ska leta lite till.. Har hittat en massa NTSC men det kommer man inte långt med...
Har du spelat det mycket? Man blir grymt sugen när man kollar trailern, men det har ju fått kass kritik.
trickyhed[at]hotmail[dot]com
- Citat
- Flag
Comment
-
http://gctracker.mine.nu:800/ - GC tracker, kommer även wii spel nu.Original inlägg av swiit Visa InläggIngen som vet någon bra torrent sida. Har jätte problem med att hitta bra spel
Har hittat need for speed, men på franska
vill ha på engelska. likadant med COD3.
Snälla hjälp en sörjande.
http://www.torrentleech.org/browse.php - Tracker med allt. Kommer en hel del wii spel där.
Tror tyvärr båda är fulla nu. Men den första rensar ofta så om du kollar där ofta kan du säkert fixa ett konto snart.
Torrentleech rensar också ibland, men vet inte hur ofta.
Annars finns ju alltid The PirateBay och Mininova.org
- Citat
- Flag
Comment

Comment