Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GC swap pal ntsc????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GC swap pal ntsc????

Tjenare!

Har ett cyclowiiz installerat som funkar utmärkt. Har nu börjat "hitta" lite gamecube ntsc-spel. Det står att det ska funka, men hur ska jag göra för att få igång dem? Jag har massor med PAL spel till GC btw. Fattar inte när eller hur jag ska byta mellan pal-spelet och ntsc-spelet.

Hoppas det är någon som vet hur man ska göra!
    Last edited by M-Troid; 2007-02-12, 15:10.

Jag har bara hittat en till Wiinja men inte till Cyclowiz. Vet inte om den funkar, väntar på lite hjälp med chippet. (har köpt det och så, men jag vill inte löda själv, är darrhänt, det är inte bra och löda en dyr Wii då.)

Comment

Gamecuben ser ingen skillnad på wiinja eller cyclowiz, så det skall fungera lika bra ändå. Antar att det är gcos for wii du tänker på. Den bootar iallafall bra på de wii chi chippar, vi använder den ju som testskiva :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp, det är den! Okej, men då får någon testa den så får vi kan bekräfta det. Finns på wiinjas hemsida tror jag
        Last edited by k31; 2007-02-12, 23:10.

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Gamecuben ser ingen skillnad på wiinja eller cyclowiz, så det skall fungera lika bra ändå. Antar att det är gcos for wii du tänker på. Den bootar iallafall bra på de wii chi chippar, vi använder den ju som testskiva :-)
          eeeh, okej. Hajjar nada. E det ett program jag ska ta hem eller? Förklara gärna mer.

Comment

Original inlägg av M-Troid Visa Inlägg
            eeeh, okej. Hajjar nada. E det ett program jag ska ta hem eller? Förklara gärna mer.
            Finns att ta hem på www.wiinja.com

Bränner man på dvd eller cd?
            EDIT: Såg nu när jag packade upp filen att den blev rätt stor =) Så svaret är DVD
            Last edited by trickyhed; 2007-02-12, 23:34.

Comment

Hehe, kallas även en mini-image. Finns många sådana som man crackar pc-spel med

Comment

Original inlägg av trickyhed Visa Inlägg
                Finns att ta hem på www.wiinja.com

Bränner man på dvd eller cd?
                EDIT: Såg nu när jag packade upp filen att den blev rätt stor =) Så svaret är DVD
                ???? stor de är jhu pyttesmå filer??

Comment

Inte när du packar upp den! Kolla upp lite innan du postar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X