Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tony hawks downhill jam sushi problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tony hawks downhill jam sushi problem

spelet funkar fint men inte när det är sekvenser då dom pratar, ljudet och bilden hackar fruktansvärt...
    jag använder följande brännare :samsung SH-S182D
    provat traxdata dvd+r och TDK dvd-r..

kan ej bränna långsammare än 4x av nån anledning... även om jag väljer 1x så bränner den i 4x och tar en kvart.. verkar vara något lurt med min brännare som jag köpte.

är det någon annan som har detta problemet men just det här spelet. Skulle vilja veta om det är fel på releasen eller på brännaren.

verkar för övrigt som om "Cars" också hackar när den laddar en ny bit av banan, samt även wario smooth moves...
    skulle vara tråkigt om alla brända spel hackar till vid vissa situationer =/
    Last edited by solwretep; 2007-02-13, 00:21.

Det med Tony hawk har många på sina originalspel också, någon problem som Wii har med någon ljuddekoder, många får det även när dem kopplar Wiin till en förstärkare men om man sedan t.ex kopplar till tvn så fungerar det fint.
    Kan ju inte säga till 100 att det är detta men låter faktiskt lite så.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X