Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii fodral

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan tipsa om hur jag gjort för att få tag på vita DVD-fodral:

Gick ner till den lokala hyrfilmsbutiken (videomix i mitt fall) och frågade om de var sugna att sälja några vita fodral till mig. De är visserligen begagnade, men i riktigt bra kvalitet och i snyggt skick + att de är billiga.

Snabbt och lätt, inget krångel med frakt och dylikt

Comment

Original inlägg av Jisc Visa Inlägg
      Kan tipsa om hur jag gjort för att få tag på vita DVD-fodral:

Gick ner till den lokala hyrfilmsbutiken (videomix i mitt fall) och frågade om de var sugna att sälja några vita fodral till mig. De är visserligen begagnade, men i riktigt bra kvalitet och i snyggt skick + att de är billiga.

Snabbt och lätt, inget krångel med frakt och dylikt
      I Trollhättan?

Comment

Original inlägg av TePeL Visa Inlägg
        Jo då blir det väl att antingen hålla med dig eller inte, när jag har fått mina

Men det låter mycket lovande, ser fram emot leveransen! Köpte en del andra prylar med, najs najs!

TePeL ! Jag bor i uppsala ,å splittar gärna ett gäng vita fodral om du är intresserad

Comment

Skriv ditt epostaddress så jag kan kontakta dig! Hoppas att paketet levereras nu på måndag, jag måste dock fundera lite på hur många fodral jag själv vill behålla, och om jag vill sälja några över huvudtaget eller inte. Hade du varit lite tidigare hade jag kunnat beställa fler direkt... synd!

Comment

tommy_eliardsson@hotmail.com

Comment

Vi har vita och gröna fodral i butiken...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

www.********.com

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=652
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

sweet!
                    köpte dock 100 st senast, så de få väll bli från PSXCare nästa omg

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X