Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chip till D2B?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Chip till D2B?

Jag har äntligen lyckats få tag på ett wii nu och självklart var det då med D2B. Finns det i dagsläget något chip till denna för att spela backupper.

Är det för övrigt någon som vet om det är på väg nått chipp som gör konsolen regionsfri?

Vi får in Wiinja v2 och uppdaterade cyclo wiz inom kort, förhoppningsvis före helgen. Så det är bara att skicka/lämna in wiin så fixar vi den så fort chippen landar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har du fått in wiinjat så man kan beställa och löda på själv?

Comment

Dom är på väg till oss, borde komma in imorgon om det inte blir någon försening.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hojta gärna till här om du får in dom idag Hansi=)

Comment

Japp, men när jag kollar trackingen ser det inte ut som om dom kommit in i sverige än, så dom kommer nog först imorgon.

Comment

Jag fick mina som jag beställde på 4 dagar. När jag gjorde godssök så var dom i tyskland men när jag kollade i brevlådan så fanns dom redan på utlämmningsstället

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X