Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Tror alla beställda wii och alla inlämnade wii förutom någon som väntar på ett av de nya chippen är gjorda = goda chanser att få wii gjord samma dag den lämnas in.
Det är mest PS2 som har kötid.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Själv åkte jag upp till sthlm, lämnar in konsollen halv 11 hämtar den halv 2, -1 timme för lunch. Packat och klart, sen vet jag inte om det gick snabbare för att den kom i bitar och var påbörjad, i vilket fall så hade jag inget att klaga på. Mailade med Hansi dagen innan och ringde även innan på vägen upp. Hann gå runt på IKEA och några andra butiker i kungens kurva plus en burgare på MAX
Bergis var det du som kom med donutsen oxå, mums :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo den sprack när vi flyttade för några år sedan, så numera kan jag inte svara på frågor som "jag kommer på torsdag om 3 veckor klockan 14, har ni mycket att göra då" eller "när kommer microsoft banna 360 konsoller från live" och liknande frågor som vi alltför ofta förväntas kunna svara på.
Comment