Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpt WII i Kina, men......

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpt WII i Kina, men......

Dom har ju 110v där, kommer man kunna sätta in kabeln i våra vägguttag eller smäller det då?

I Kina har man 220V i uttagen.

Comment

Så här står det i annonsen ifrån divineo.cn:

What's in the box?
      - Nintendo Wii Console (NTSC-J)
      - Wii Remote (with strap)
      - Nunchuk Controller
      - AC Adapter (110V)
      - AV Cable
      - Stand
      - Auxiliary Plate
      - Sensor Bar
      - Sensor Bar Stand
      - AA Battery (x2)

Dom menar kanske att dom skickar med en extra 110v adapter?

Comment

Borde ju vara så då, ja. Bara att köpa en omvandlare i så fall - inte värre än så Min Wii är från USA och jag använder en liten reseadapter (köpt på eBay för 3 år sedan) för att det ska fungera.

Comment

Läsa på strömsladden.

Du kan väl läsa på strömsladden (power supply´n) där står vilken späning du behöver. 220V eller 110. Om det behövs sen kan du bara köpa en adapter.

Comment

Varning för "små rese adaptrar"

Dom är *INTE* gjorda för kontinuerligt bruk, dvs dom pallar inte att man kör dom flera timmar i sträck.

När dom pajar så tar dom ofta det man kopplat in på dom med sig i graven.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Precis som hansi säger, budget adaptrarna "brinner", dom är inget att ha....
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Oroar mig inte - haft den här i fyra år, varit kopplad till min GameCube tidigare utan några som helst problem

Och särskriv inte :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X