Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey har slutat fungera

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wiikey har slutat fungera

Mitt Wii har slutat fungera, det är Wiikey insatt i det. Det har funkat perfekt i en vecka. Men nu när jag forsökte fick jag en chock. Det står unable to find a disk på alla skivor jag sätter in. Kanske skall ladda hem uppdateringen på wiikeys hemsida? Nån som vet någonting?

Desprationen och ångesten ökar långsamt...
    Tick tack tick tack ingen svarar...
    Last edited by simons; 2007-03-13, 12:54.

Ingen? Hansi?

Comment

du får nog vara lite mer tålmodig än bara tre timmar....
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Om vi chippat den åt dig så får du väl komma in för att kolla chippet.

Vad har du testat för skivor?

Fungerar din wii sports original?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

WII sports funkar bra. Jag har haft (coloured) TDK skivor i en vecka och det är ypperligt konstigt att alla slutar fungera samtidigt.

Comment

Bah, kör man med sunkiga skivor så får man räkna med att dom är beroende av att månen står i exakt rätt fas för att dom skall fungera.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har testat TRAXDATA, samma fel.

Comment

Original fungerar, backuper har slutat fungera. Låter som om någon lödning till chippet släppt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X