Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatering av CycloWiz

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Är du säker på att du inte har en "d2b" wii? Kolla serienumret med de listor som finns.

Du kan alltid plocka loss kablarna från switchen och tvinna/hålla ihop dom bara istället för att använda switchen.
    Har inte "d2b" wii.
    Har testat plocka loss kablarna, men hjälper inget chippet är igång hela tiden ändå.
    Hur ska vi lösa det här?

Comment

Det är väl när du tvinnar ihop kablarna som chippet övergår till update mode, har du provat det. Det är bara att skicka hit din Wii så fixar vi det.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Personligen tycker jag det var schysst att bjuda på en microswitch med montage, alla verkar inte hålla med :/

Comment

om du hade läst på lite innan du gav dig på uppdatering av ditt chip så hade det nog gått mycket bättre... Jag tycker inte det låter som psxcares fel att du inte lyckades uppdatera ditt chip mer ditt eget... men men inte för mig och avgöra.

Edit: Gnäll post borttagen denna post ser idiotisk ut nu
          Last edited by obey87; 2007-03-28, 19:30.

Comment

Onödigt att gnälla ner mig INNAN du pratat med mig om hur vi löser problemet... jag skickar en förbetald paketlapp så du kan skicka hit din wii utan kostnad så fixar vi den.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp det var det ursäkta så mycket.
              Tog bort gnällposten.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X