Jag tar hem sådana RGB kablar snart, kommer finnas på lager inom c:a 1-2 veckor. En variant med rca honor så man kan koppla in ljudkablar på kabeln.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Förbättrad bildkvalité med RGB kabel?
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Sweet. Precis vad man behöver om man har gammel-TV men kör ljudet i reciever.Original inlägg av Hansi Visa InläggJag tar hem sådana RGB kablar snart, kommer finnas på lager inom c:a 1-2 veckor. En variant med rca honor så man kan koppla in ljudkablar på kabeln.
- Citat
- Flag
Comment
-
köpte en rgb kabel till mitt wii. behöver jag ej ställa in rgb ut i wiin? hittar inget om det i menyerna.
jag tycker ej det blir rgb bild iheller. på dvd, ps2an jag har ser man direkt om det är rgb bild. men nu tycker jag bilden är likadan som innan då jag körde de kablarna som kom med wiin dvs ej skarpa linjer etc mellan färger och så.
har även ett rgb läge på tvn och då blir färgerna gröna/rosa då jag aktiverar det. Aldrig sett det så innan med ngn annan apparat. så blir det ej med ps2an och dvdn.
ngt ngn varit med om tidigare?Last edited by stimpen; 2007-12-08, 20:18.
- Citat
- Flag
Comment
-
Troligen en trasig kabel som inte skickar bild på någon av röd/grön/blå stiftenLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
oki kan förklara varför allt e fel färg om en färg i skalan fattas. men ej varit med om att ngn apparat ligger och skickar både vanlig video och rgb sammtidigt. för i icke special rgb läget får jag normal bild. men med dvd, ps2an jag har också så har jag rgb bild i icke special rgb läget och i rgb läget. är sony tv som har rgb läge om ngn undrar tror ej alla tv har specifikt rgb läge
- Citat
- Flag
Comment

Comment