Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pålött och klart! nu då?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vad ska hända

Hej,

Vad händer när man installerat sitt Wiikey?
    Jag vet inte om det fungerar eller inte. Ska det komma upp någon meny eller?

Tacksam för svar.

Comment

Det händer ingenting förutom att du kan starta backups...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Rasmushaag Visa Inlägg
        nu har jag fått skiten att gunka äntligen!! låg lite tenn mellan 2 punkter.
        tack för hjälpen alla!

Ett till problem har uppstått!!
        ringde såklart hit polaren för att löda hans chip också, dvs det första chippet som jag testade det mesta med. och en av lödpunkterna har släppt. Nån som har något bra tips på hur man kan få det att fungera?
        Här har du alternativa lödpunkter: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=55534

Observera att dessa är ännu svårare att löda på och risken här är att det slutar med en obrukbar Wii om man inte är en hejare på att löda. Är du minsta osäker (jag är själv tveksam till om jag skulle våga mig på det) så ta hjälp av någon som har de rätta färdigheterna. Eller så låter du Hansi och grabbarna fixa det. Jag är säker på att det inte är något problem för dem.
        Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

det är det inte jag lyckades själv lyfta bort en lödpunkt och det fixade dom på ca 20 minuter medans jag väntade, den funkar som en klocka.. det gjorde den hela tiden i och för sig även om inte chippet funkade, men ändå.. och jag är säker på att dom har fått in värre exemplar än mitt egna.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X