Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brenne Wii spill under OS X?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brenne Wii spill under OS X?

Hei alle sammen! Venter spent på at Wii-en min skal ankomme her ferdig chippet av Hansi med WiiKey, men siden Posten Norge ikke akkurat er verdens mest effektive firma så har pakken min snart befunnet seg 2 uker i Oslo.

Tenkte jeg skulle få brenne ut en del spill mens jeg ventet, men jeg ser at folk har litt problemer med å få enkelte spill brent med visse brennere og visse plater til å fungere.

Så det jeg lurer på er dette. Jeg har en Mac Mini og en iMac, fungerer brenneren i disse til å brenne Wii spill? Og kan jeg bruke mine Verbatim 16x DVD-R plater (25 pack)?

Nå gleder man seg til å spille Super Paper Mario!

Skivorna du har köpt borde fungera utan problem med din Wii. om dina brännare fungerar eller ej vet jag inte, men det borde inte heller vara några problem. då handlar det bara om brännarprogrammet, men jag har ingen erfarenhet av varken Mac eller OS X så jag har tyvärr ingen aning om vad som är bra att använda.

Comment

testa och br"nne" med toaster för mac, den klarar ju av iso filer. Funkar det inte så har jag ingen aning.
      Playstation 1, 3, PSP
      Xbox, 360
      Nintendo Wii

Comment

Som följdfråga då...vilket program ska man bränna i?

går nero bra? vilken hastighet är bäst?

Comment

han frågar ju till osx? men visst jag kör med nero i windows i hastighet 2
          Playstation 1, 3, PSP
          Xbox, 360
          Nintendo Wii

Comment

Det gikk helt supert det. Og du trenger ikke Toast, bare å bruke Disk Utility.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X