Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ni som är trötta på dålig seed, Kolla hit!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ni som är trötta på dålig seed, Kolla hit!

ja, det den här tråden är till för är att upplysa er som har såsom mig haft problem med den oerhört dåliga seeden på Wii-spel. som tur är så har jag en lösning. för P_o_w_e_r_b_i_t_s har startat en ny Wii-flik för oss med chippade Wii:s. Där får man riktig seed. har inte kommit upp så många Torrents än....men det är på gång!

Finns bara en tracker som har alla wii pal rellar och det är bitgamer.

Comment

trackern är bara frapps täckmantel, det är han som sitter och seedar alla spel ju har allt sett dig där.. men trådar som denna hör inte hemma här, ta bort!

Comment

Det finns en liknande trår på 360 forumet. Med invites varför får den finnas?
        Man lär sig så länge man lever
        Wii med wikey
        Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
        Gamecube med qoob pro och fullsize case
        C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
        Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

Jag har torrentleech och bitgamer och där har jag alla wiispel jag behöver

Comment

När jag började leta efter wii spel så fanns det ju ingen tracker som hadde alla spel, så jag har hjälpt till att samanställa alla spel på bitgamer, det stämmer.

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
            trackern är bara frapps täckmantel, det är han som sitter och seedar alla spel ju har allt sett dig där.. men trådar som denna hör inte hemma här, ta bort!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X