Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av psixcr Visa Inlägg
    Helt ny här på forumet. Verkar superbra!

Skulle bli överlycklig om någon skulle kunna ge mig invites till bitgamer och torrentleach! mickeraider@hotmail.com

Tack!
    Skickat! Lycka till.

Comment

• Är (Power user) på Blackcats-games.net, vilket innebär att jag har EN invite. Skriv eran E-mail om någon är intresserad. OBSERVERA: Blackcats-games.net tar ej emot epost från domänen Hotmail, var vänlig använd en annan domän som G-mail t.ex.. Trackern är enligt mig, världens bästa spel-tracker. Massor med seeds på det flesta torrents.
      Wii - Wiikey.

Comment

• Vet inte om alla fått, men jag ska resa bort den här veckan så jag skickade ut lite TL invites. 4 nya fräscha på måndag.
        Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
        Wii - Wiinja Deluxe
        NintendoDS - R4
        Xbox - SmartXX - SOLD!
        http://profile.mygamercard.net/crsan
        http://www.minhembio.com/crsan

Comment

• Bugar och bockar!

Bianc0neri: Skulle hemskt gärna ta del av din invite till Blackcat's. mickeraider@hotmail.com (har annan mail till registrering såklart)

Mvh

Comment

• Tack den som skickade en invite till mig. Dock funkar det inte.

Signup failed
            You may be trying to create a double account. Your attempt has been logged. You can seek help in our irc channel #torrentleech at irc.torrentleech.org:7011

Comment

• Original inlägg av psixcr Visa Inlägg
              Bugar och bockar!

Bianc0neri: Skulle hemskt gärna ta del av din invite till Blackcat's. mickeraider@hotmail.com (har annan mail till registrering såklart)

Mvh
              Tyvärr, kan inte skicka en invite till dig. Eftersom du använder "Hotmail".
              Wii - Wiikey.

Comment

• Original inlägg av Bianc0neri Visa Inlägg
                Är (Power user) på Blackcats-games.net, vilket innebär att jag har EN invite. Skriv eran E-mail om någon är intresserad. OBSERVERA: Blackcats-games.net tar ej emot epost från domänen Hotmail, var vänlig använd en annan domän som G-mail t.ex.. Trackern är enligt mig, världens bästa spel-tracker. Massor med seeds på det flesta torrents.
                Jag tar gärna över en invite om det går bra, bruka bli power user rätt snabbt, så kan jag även dela med mig.
                Mail: glericus@bredband. net

Comment

• Original inlägg av glericus Visa Inlägg
                  Jag tar gärna över en invite om det går bra, bruka bli power user rätt snabbt, så kan jag även dela med mig.
                  Mail: glericus@bredband. net
                  Så där. Nu har du fått den. Det tar en månad innan man blir en Power User.
                  Wii - Wiikey.

Comment

• Original inlägg av Bianc0neri Visa Inlägg
                    Så där. Nu har du fått den. Det tar en månad innan man blir en Power User.
                    fan va lång tid..! jag tänkte först att inviten kunde "gå runt" här eftersom man bara får en per användare, men när det tar en hel månad så går det förstås åt alldeles för mkt tid tills alla som vill ha får sin invite. /me står över!

Comment

• Tjena.. Skulle vilja ha invites till nån torrentsida som har mycket med Music-DVDr Mvh /M

epost: bullet@bredband .net

Comment

• crsan, jag skulle väldigt gärna vilja ha invite till torrentleech!

Skulle vara hur snällt som helst

mattiasz600@gmail.com

Comment

• kan jag bli inbjuden till blackcats eller någon annan sida med wii spel?

jag har redan torrentleech btw

Comment

• kan jag bli inbjuden till blackcats eller någon annan sida med wii spel?

jag har redan torrentleech btw

petter.killander@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av mattiasz600 Visa Inlägg
                              crsan, jag skulle väldigt gärna vilja ha invite till torrentleech!

Skulle vara hur snällt som helst

mattiasz600@gmail.com
                              Skickat!
                              Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                              Wii - Wiinja Deluxe
                              NintendoDS - R4
                              Xbox - SmartXX - SOLD!
                              http://profile.mygamercard.net/crsan
                              http://www.minhembio.com/crsan

Comment

• Tack så jättejättejättemycket

Comment