Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förlägningskabel till GC-kontroller

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Förlägningskabel till GC-kontroller

Var kan man köpa förlägningskabel till GC-kontroller?

http://www.tvspelsweb.se
    Där finns det förlängningskabel för 49kr/st
    Man lär sig så länge man lever
    Wii med wikey
    Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
    Gamecube med qoob pro och fullsize case
    C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
    Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd

Comment

Här är en skoj sak som hände mig.

Efter jag uppdaterat till 2.2e och jag kör med min kompis original GC kontroll med förlängningskabel så bootar inte wiien om jag har de inkopplat och om jag trycker in handkontrollen med förlängningskabel ansluten när wii är påslagen så dör mitt wii. Måste dra ut strömkabel för att få igång Wiien igen. Dock funkar allting perfekt utan förlängningskabel ansluten på min handkontroll. Allt detta hände EFTER 2.2e uppdateringen. Innan kunde jag köra med förlängningskabel på min handkontroll utan några problem. Någon annan som har samma problem?

Comment

Original inlägg av SkalmanWii Visa Inlägg
        Här är en skoj sak som hände mig.

Efter jag uppdaterat till 2.2e och jag kör med min kompis original GC kontroll med förlängningskabel så bootar inte wiien om jag har de inkopplat och om jag trycker in handkontrollen med förlängningskabel ansluten när wii är påslagen så dör mitt wii. Måste dra ut strömkabel för att få igång Wiien igen. Dock funkar allting perfekt utan förlängningskabel ansluten på min handkontroll. Allt detta hände EFTER 2.2e uppdateringen. Innan kunde jag köra med förlängningskabel på min handkontroll utan några problem. Någon annan som har samma problem?
        Låter som om du skulle fått en kortis i förlängningskabeln och att detta slumpade sig så att det hände samtidigt som du uppgraderat till 2.2e.
        Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X