Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

wii free chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag har beslutat mig för att lämna in min wii och få yaosm monterat i min wii. min pappa kan lämmna wiin på måndag, hur lång tid tar det att montera in chippet?

Comment

Den lär bli klar senare samma dag eller på tisdag. Välkommen in.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

kan man köra snes och nes spel på yaosm? och i så fall hur gör man?

Comment

det fungerar på alla chip. du behöver en skiva med roms på, tror att det räcker med ett vanligt minneskort för GC också för att kunna spara. sen vet jag inte om det finns något speciellt program som skapar GC images med roms på, men det borde ju ligga ute nånstans. i nödfall kan du ju använda version 1.2 av skivan avsedd för wiikey, bara du låter själva config-delen vara ifred. den fixar ju SNES roms i alla fall. en NES emulator finns säkert att finna någonstans också, bara du letar på rätt ställen.

Comment

jag lämnade in mitt wii för yaosm inmontering i går eftermiddag, kommer det vara klart idag? och om det blir klart i dag när? för om det inte blir klart i dag kan jag inte hämta det förrän på torsdag

Comment

Tror alla wii är klara här...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X