Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii covers.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii covers.

Hej,

Det finns ju covers till Wii-spel. Men när jag skriver ut min så får den inte plats i min tomma DVD-fodral. Vilken storlek ska jag lägga på Wii-cover'n innan jag skriver ut den, så jag slipper klippa för att det ska platsa. Blir inte så fint då.

Tack på förhand.
    Wii - Wiikey.

jag förstår inte riktigt hur du menar här. det finns färdigklippta inserts att köpa och skriva ut, har aldrig testat sådana men storleken ska vara rätt från början. om det är vanliga A4 du skriver ut på så spelar det ju ingen roll hur stor bilden blir som du skriver ut, pappret måste ändå skäras/klippas till för att passa fodralet. tips, köp en bra kniv att skära med. själv använder jag en liten sak med utbytbara blad, minns inte vad såna här knivar kallas så jag fixar en bild istället.

Comment

Jag skriver ut mina med UnderCoverXP.
      Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Jag använder Cover XP
        http://www.coverxp.com/main.asp

Välj format, dra och släpp bilden i programmet, skriv ut.
        Finns som gratisversion men det visas lite textannonser i programmet då. Inget störande alls enligt min mening.
        1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

skriver ut alla mina fodral med nero cover designer. och köper lite dyrare special-papper från clas ohlsson, då slipper jag krångla, bara skriva ut och riva bort kantnerna, blir skitsnyggt. upplösningen är perfekt med

Comment

upplösningen beror ju på bilderna i sig, inte pappret man använder. förresten, får du inte ett märke efter perforeringen på papprena du köper?

Comment

Tack för alla svaren. Ska nog använda CoverXP programmet.
              Wii - Wiikey.

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                skriver ut alla mina fodral med nero cover designer. och köper lite dyrare special-papper från clas ohlsson, då slipper jag krångla, bara skriva ut och riva bort kantnerna, blir skitsnyggt. upplösningen är perfekt med
                Vill du vara så snäll och länka till dom där speciella papprerna?

EDIT: Använder UnderCoverXP istället, mycket enklare och ett mycket bättre resultat. Passar "typ" perfekt i DVD-boxen.
                Wii - Wiikey.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X