Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mario Strikers - ERROR 86070

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mario Strikers - ERROR 86070

Tjena!
    När jag ska lira online på Strikers får jag ERROR 86070. Disconnected from network during data transmission. Detta kommer upp när jag söker efter en random motståndare på "Ranked". Jag har en d-link router med trödlöst bredband.. Jag kommer in i Shop channel och internet channel utan problem. Någon som vet vad problemet är? Ska jag öppna någon port i routern?

Tack
    /Johannes

det är för att servern är överbelastad, samma problem här.

http://212.247.84.180/sverige/viewtopic.php?id=22174

Comment

Jo, men det har varit så hela tiden, 3 dagar. Men jag får väl vänta och se om det fixar sig när nintendo fixar servrarna..

Comment

jag har samma problem funka igår men inte idag får hoppas att det bara är överbelastning och att inte dom har hittat nåt sätt att låsa oss med brända spel ute fast det är ju sånt man får ta när man chippar sin box

Comment

fungerar det att spela online nu?

Comment

online funkar !

Ja det funkar online och det är riktigt kul. Har lirat 3 matcher och är obesegrad! 2 vinster och 1 oavgjord!

Comment

Original inlägg av Loki Visa Inlägg
              Ja det funkar online och det är riktigt kul. Har lirat 3 matcher och är obesegrad! 2 vinster och 1 oavgjord!
              Blir de inte sudden över nätet?

Comment

Joo det blir det. :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X