Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya pickan till wii.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya pickan till wii.

Den ser grym ut!
    Den kommer att gå på ca 20?

Hahaha, riktigt ball!
    Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
    Wii - Wiinja Deluxe
    NintendoDS - R4
    Xbox - SmartXX - SOLD!
    http://profile.mygamercard.net/crsan
    http://www.minhembio.com/crsan

Comment

den va cool!

duck hunt känsla )

Comment

Satan vad cool! Detta blir klart köp
        Stor förbättring sedan E3 versionen man såg för ett år sedan.. den var inte snygg...

Comment

200:- för lite plast???
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg

Plast verkar helt enkelt dyr nuförtiden....

Comment

haha *snap*

Comment

100:- på psxcare då

Comment

apropå länken, minns jag totalt fel eller skulle inte wii släppas i alla möjliga färger? jag är inte direkt förtjust i min vita wii, men i och för sig inte så pass missnöjd att jag skulle betala för ett skal i annan färg (oberoende pris).

Comment

Mer plast åt folket!

Dock lite idiotiskt att dom inte satt ett hål för infraröda

Comment

90-talet ringde å ville ha sin teknik tillbaka, det är bluetooth som gäller nu för tiden! hehe närå, men spel som vore bekväma med en sån där handkontroll spelas ju inte på så sätt att man behöver peka på skärmen. förutom möjligtvis SPM.

Comment

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
                        90-talet ringde å ville ha sin teknik tillbaka, det är bluetooth som gäller nu för tiden! hehe närå, men spel som vore bekväma med en sån där handkontroll spelas ju inte på så sätt att man behöver peka på skärmen. förutom möjligtvis SPM.
                        huh? menade du IR?

Comment

Ja, 80-talet ville ha IR tillbaka, bluetooth får vi behålla
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja, 80-talet ville ha IR tillbaka, bluetooth får vi behålla
                            så vad heter överföringen då du pekar mot sensorn? är de inte IR?
                            ha bluetooth en överförin för att veta var du peka

Comment

Ja, fast sensor bar är ingen sensor, den skickar ut IR med några lysdioder. Det är wiimoten som är IR sensor. Bluetooth används för att skicka information om knapptryckningar, rörelser och läge relativt till sensor bar från wiimote till wii konsollen, och information om vibrationer från wii konsollen till wiimote.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X