Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna Wii spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ok, ny rapport om försöket att få igång SPM.

Jag testade SPM efter att jag patchade den o då ville den faktist göra en system uppdatering som misslyckades, men den ville inte starta spelet.

nån som vet?

Det fungerar!

Vet inte om det var det som va felet, men jag använde en dvd-r istället för dvd+r o då fungerar de. skumt...
    aja, jag e nöjd iallafall. Jag får tacka för hjälpen
    Last edited by Berqza; 2007-06-07, 19:27.

Comment

DVD-R brukar alltid fungera bättre på Wii'n, jag har inte fått fel på något spel alls när jag bränt med Sony DVD-r @ 10x. DVDDecrypter utvecklas ju inte heller, men det har visst stöd för .iso-bränning, det låter jättekonstigt. Jag har bränt ISO med det.

Nu finns ju det som sagt inte längre, utan nu så är IMGBurn motsvarigheten, det har jag bränt samtliga mina spel i utan problem.

Comment

dvddecrypter = imgburn....
        Samma kille bakom allt.

Comment

Original inlägg av aggen Visa Inlägg
          Hejsan!

Jag har ett Wii med Wiikey, men problemet verkar sitta i min dator..
          Jag försöker bränna ut ett spel, har testat: Nero, DVDDecrypter och CloneCD
          men får upp typ samma fel:
          -----------------------------------------------------------
          DVDDecrypter: Invalid or unsupported image file format!
          Nero: en hel loggfil.
          CloneCD: Registration of
          ettspel.iso
          has failed!
          -----------------------------------------------------------

ingen som vet vad som kan vara fel?

Edit: jag kan bränna vanliga ISO filer.. men inte det som har med spel att göra..
          Hej, jag har samma problem, har provat 3 olika isos, med traxdata dvd-r skivor.. funkar inte..
          Så provade jag med en tdk dvd+r skiva i nero och det gick att bränna och det funkade även på mitt wii..

Kan det vara min brännare det är fel på tro? har NEC ND 3520-A (har två i min dator och ingen funkar)..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X