Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Konstigt format

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Konstigt format

Hej!
    Har laddat ner en torrent som jag inte vet hur jag ska packa upp. Det är inget .rar fil (tror jag). Mappen innehåller typ 90 filer på runt 45Mb st. Den första heter PI-WWSM.001 och så fortsätter det. Vet inte vad det är för format eller för program jag ska packa upp det med.

Kan någon förklara för mej?

Öppna med win rar ändå, sök efter programmet

Comment

Original inlägg av MrBob Visa Inlägg
      Hej!
      Har laddat ner en torrent som jag inte vet hur jag ska packa upp. Det är inget .rar fil (tror jag). Mappen innehåller typ 90 filer på runt 45Mb st. Den första heter PI-WWSM.001 och så fortsätter det. Vet inte vad det är för format eller för program jag ska packa upp det med.

Kan någon förklara för mej?
      WinRAR. Om det inte finns en .RAR-fil, öppna filen med lägst nummer med WinRAR.

Comment

Original inlägg av khim Visa Inlägg
        WinRAR. Om det inte finns en .RAR-fil, öppna filen med lägst nummer med WinRAR.
        Vad var skillnad mot för mitt svar? Hade det inte vart lättare att kopiera mitt svar så slapp du skriva nått. De var ju inte precis utförligare...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X