Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ett tips till er som frågar efter invites
När ni har blivit inbjudna till någon sida via det här forumet så editera er gamla post, skriv exempelvis "Tack fabian för inviten" så att inte alla posts ligger kvar.
Det är svårt att veta vilka som har blivit inbjudna och det blir ju inte i rätt ordning när man inte vet, det är både ojuste och orättvist mot de tidigare som ahr skrivit.
Ett litet tips från min sida i alla fall, kommer fortsätta att ge bort mina invites till er på stället här så länge ni fortsätter att tacka och sköta er. :-D
Nu ska herrn här ut på en promenix. Ha det gott
Mvh
Skulle vara trevligt med tillgång till bättre torrents..
-------------------------
TTi
Wiitorrents jwikberg@kth.se jwikberg@kth.se
-------------------------
(Laddar hem mycket NTSC spel eftersom jag har argon chippet, har någon en invite till Bittorment net ?)
Ligger kvar på sida 9. Finns det någon snäll här som har en invite över till någon bra Wii-sida att tanka ifrån. Väldigt tacksam till den som kan skicka.
Tack på förhand.
Ligger kvar på sidan 9 och ser att folk som är efter mig har fått invite, vore jävligt schysst om man kunde få en invite från de bra sidorna som fortfarande tar emot invites ansökan som t.ex. TTi, bittorment, Ntorrents osv.
Så kanske man slipper att tanka från thepiratebay som snart blir ett regelrätt massmord...
Fabian...Eller någon annan.... Skulle bli grymt tacksam och glad om någon kunde skicka en liten invite till T.ex Ntorrents. Behövs mer lika trevliga människor här som delar med sig! I know i will...
Söker invite till swebits och hdbits.org..vore nice om nån kan fixa, trots att det inte är så himla wii-relaterat
även lite intresserad av ntorrent. Har 10mbit upload och seedar nästan 24/7
Comment