har en invite till ntorrents om nån är sugen
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites till torrents
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tja!
Skulle gärna vilja ha en invite till bitgamer.com
Gärna andra bra sidor, sen om jag kan ge en invite i framtid postar jag den direkt till er här på Psxcare.
Rozen89@gmail.com
Rozen89@gmail.com
PEACE!Last edited by Sinow; 2008-02-06, 02:40.
Comment
-
Hemskt gärna! Har sökt efter en invite i veckor nu och skulle varit evigt tacksam om jag kunde få den.Original inlägg av mr pucka Visa Inlägghar en invite till ntorrents om nån är sugen
Comment
-
ok fixatOriginal inlägg av forrestgump Visa InläggHemskt gärna! Har sökt efter en invite i veckor nu och skulle varit evigt tacksam om jag kunde få den.
Comment
-
Jag skulle vara jätteglad om jag kunde få invites till sidor med wii spel.
/Rillea33
rillea33@hotmail.com
Comment
-
Original inlägg av uneasy Visa InläggSkulle bli mängda nöjd över en invite till...
revolutiontt
bitGamer
spam@bolaget.de
spam@bolaget.de
Tack på förhand!
Fixat! (Bitgamer)Last edited by Jorge Munoz; 2008-02-08, 23:36.
Comment
-
Fixat! (Bitgamer)Original inlägg av Mark_III Visa Inlägghejsan!
Skulle uppskatta det väldigt mycket om någon hade en invit att ge till någon av dessa
TorrentLeech
bitGamer
Blackcats
TTi
Ntorrent
vea_fridhly@hotmail.com
vea_fridhly@hotmail.com
Comment
-
Fixat! (Bitgamer)Original inlägg av ludberg Visa InläggHar TorrentLeech
Vill ha
Ntorrent eller
bitGamer
ludberg@gmail.com
ludberg@gmail.com
Sköter min upload väldigt bra!
Har
100/100 och
10/10
Comment
-
hejsan!
Skulle uppskatta det väldigt mycket om någon hade en invit att ge till någon av dessa
TorrentLeech
bitGamer
Blackcats
TTi
Ntorrent
rillea33@hotmail.com
100/10
Comment
-
you got mailOriginal inlägg av Rillea33 Visa Inlägghejsan!
TorrentLeech
bitGamer
Blackcats
TTi
Ntorrent
rillea33@hotmail.com
100/10
Comment
-
Finns det möjligtvis någon som skulle kunna ge mig en invite till Ntorrents, skulle uppskattas jättemycket.
amexblue88@gmail.com
Är rätt ny när det gäller spelrelaterade torrentsidor, vet inte vad dom kräver och dyl, men om hög uploadratio är vad dom önskar kan det fixas enkelt.
Tack
Comment
-
Comment
-
Om du har en till så tar jag gärna denOriginal inlägg av mr pucka Visa Inlägghar en invite till ntorrents om nån är sugen
Curin_@hotmail.com
Svaren på båda frågorna är ja tar som sagt gärna en invite när ni kan tillgodo se den.Original inlägg av Schattiz Visa InläggHar 0 Ntorrent invites, skicka ett mail till schattiz@gmail.com om du är intresserad.
Är det flera som vill ha inviter så kommer jag köa resten. (1 invite i veckan).
Det som jag vill veta i mailet är:
* Förstår du vad ratio är?
* Är du medlem i några andra torrent-sidor? (svara bara Ja eller Nej, behöver inte veta vart du är medlem).
Så länge som du förstår vad det innebär att ha en "bra" ratio så spelar det ingen roll vilken ISP du använder dig av.
Så skicka ett mail så kommer jag att svara så fort som jag kan.
MVH
/Schattiz
Har nu slut på inviter, men det kommer fler.
//Andreas
Comment

Comment