Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

The Grim Adventures of Billy & Mandy

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• The Grim Adventures of Billy & Mandy

Är det nån som vet om man kan använda classic controller till spelet The Grim Adventures of Billy & Mandy?
    Eller är det bara 4 motechuck som gäller.

Finns det något Wii-spel man kan använda classic remote till?

Comment

Original inlägg av rymd Visa Inlägg
      Finns det något Wii-spel man kan använda classic remote till?
      Ja andra fighting spel som Dragonball & Mortalkombat

Comment

Har för mig att det bara är motechuk och GC som funkar till Bill & mandy..

Comment

Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
          Har för mig att det bara är motechuk och GC som funkar till Bill & mandy..
          Observera att alla GC kontroller inte verkar fungera. Mina icke-orginal GC kontrollers fungerar inte med Billy & Mandy men de funkar bra till GC spel.
          Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Original inlägg av bell Visa Inlägg
            Observera att alla GC kontroller inte verkar fungera. Mina icke-orginal GC kontrollers fungerar inte med Billy & Mandy men de funkar bra till GC spel.
            Oj, ja de va bra att du sa de om jag skulle fundera på att köpa fler GC kontrollers

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X