Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Img burn problem book type ???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Img burn problem book type ???

Hej har konstaterat att någonting har hänt när jag bränner mina spel. Allt funkat tidigare men senaste har inte funkat. Provade bränna ner spel som gått tidigare utan framgång får samma fel "unreadable disc". Laddat ner imgburn igen nu till frågan....måste man ändra book type till något spec eller är det bara att köra....innan har jag bara kört men som sagt något måste hänt. Använder dvd+r tdk som jag använt hela tiden innan.

Mvh

Mrzimmerman

Kolla lite i denna tråd....
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=29922

Comment

Hej

Hittat troligen felet. Har brännt hela tiden med tdk dvd+r men tydligen är dessa skivor inte bra längre enligt mitt wii. Provat bränna med noname (sämre skivor egentiligen) ops så funkade spelen igen. Skumt men skitsamma nu funkar de att bränna igen.

Mvh

Mrzimmerman

Comment

Har samma problem sen jag uppdaterade mitt wii till 2.2e så funkar inte mina premium skivor som funkat perfekt tidigare, men annat märke funkar nu.
        skumt

Comment

är man dumsnål och köper budget så får man räkna med missöden.

Comment

det är såhär att skivorna man köper, även fast man håller sig till samma märke, inte alltid håller exakt samma kvalité. varför orkar jag tyvärr inte förklara för tillfället, det är en djungel det där...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X