Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp nu är det kört...!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp nu är det kört...!!!

Hej! Jag lånade min kompis pokemon spelet. först så ville den inte spela upp så jag klicka på dvd-rom ikonen sen popup en meddelade tror dom menar uppdatering eller nåt sånt som jag inte hajade så jag tryckte och det en ett sträck som om nån laddnind ellel uppdatering på gång. sen startade den om och då kunde jag se pokemon spelet. Men mina ikoner har ändrat bild och jag kommer inte in i inställningarna längre. Det kommer ett meddelade att den försöker komma ut til internet hit och dit....vad ska jag göra nu? e det kört nu? Hur kan jag återställa eller fixa till?

Tacksam för svar?

det går inte, du har pajat hans wii. hårt men sant.

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
      Hej! Jag lånade min kompis pokemon spelet. först så ville den inte spela upp så jag klicka på dvd-rom ikonen sen popup en meddelade tror dom menar uppdatering eller nåt sånt som jag inte hajade så jag tryckte och det en ett sträck som om nån laddnind ellel uppdatering på gång. sen startade den om och då kunde jag se pokemon spelet. Men mina ikoner har ändrat bild och jag kommer inte in i inställningarna längre. Det kommer ett meddelade att den försöker komma ut til internet hit och dit....vad ska jag göra nu? e det kört nu? Hur kan jag återställa eller fixa till?

Tacksam för svar?
      Läs här. Kanske bra att flytta över även ditt problem till den tråden, för övrigt?

Comment

Kan man inte uppdatera om på nåt sätt? Men som tur går det att spela fortfarande men dte är bara inställningarna jag har pajati såfall.

Comment

okej, jag fattar inte... antingen blir väl Wiin brickad av en felaktig firmware eller så blir den det inte? dubbla news och weather channels har man ju hört, eller att dom inte längre funkar, men att inställningarna ska lägga av...? jaja, kontentan av detta är i alla fall "inget hajande - inget tryckande"!

Comment

SBS = Skit bakom spakarna

Comment

Svara inte mer i den här tråden, pls. Hans Wii är softbrickad och diskussionen hör hemma i "Brickade Wiis"-tråden. Se mitt tidigare inlägg.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X