Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är PSXCARE skickliga?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Är PSXCARE skickliga?

Jag tänkte köpa mig ett Wiikey med installation till mitt Wii. Kan jag lite på att jag får det proffsigt gjort av PSXCARE? Det är väl ingen bakfull sommarjobbare som utför operationen ?

Löder ni förresten fast det direkt eller använder ni kablar? Kablar verkar vara att föredra?

förväntar du dig att någon ska svara att psxcare suger på deras egna forum?

Jag har ingen erfarenhet av dom men jag skulle inte tveka en sekund på att lämna till dom, antar att man får någon garanti på jobbet de gör så det ska inte vara några problem.

Comment

Original inlägg av isterband Visa Inlägg
      Jag tänkte köpa mig ett Wiikey med installation till mitt Wii. Kan jag lite på att jag får det proffsigt gjort av PSXCARE? Det är väl ingen bakfull sommarjobbare som utför operationen ?

Löder ni förresten fast det direkt eller använder ni kablar? Kablar verkar vara att föredra?
      Jag lämnade in fyra wii för chippning (wiinja).. ingen av dom har strulat.
      Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
      Wii - Wiinja Deluxe
      NintendoDS - R4
      Xbox - SmartXX - SOLD!
      http://profile.mygamercard.net/crsan
      http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Om vi säger så här: Psxcare har som namnet antyder funnits sedan Playstation 1 var det som gällde. De är alltså gamla i gemet, och hade de varit dåliga på sitt jobb hade de knappast haft kunder fortfarande.

Det är alltså inga nybörjare som startatade upp någon hobbyverksamhet för ett halvår sedan, utan en mycket rutinerad butik som garanterat har goda rutiner för hur man ska gå tillväga när mn chippar. Och med deras tio år (eller vad det nu är?) i branschen så vet de nog hur man anstäler bra sommarjobbare om det nu behövs...

Comment

Jag är en mycket nöjd kund...

Comment

PSXCARE är MYCKET skickliga och du får dessutom GARANTI på jobben de gör.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av DjingisKahn
              Sorry för att jag går OT, det är för att det tyvärr inte går att pm:a :/

Crsan jag såg att du bor i Nyköping :P Själv bor ja i Stigtomta. Har du ngn msn eller nåt som jag skulle kunna nå dig på?

Än en gång sorry för OT.
              Sure, skriv din mailadress här så lägger jag till dig.

EDIT: Nevermind, såg din mail i invitestråden.
              Last edited by crsan; 2007-07-09, 10:21.
              Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
              Wii - Wiinja Deluxe
              NintendoDS - R4
              Xbox - SmartXX - SOLD!
              http://profile.mygamercard.net/crsan
              http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Original inlägg av Grimmy Visa Inlägg
                Om vi säger så här: Psxcare har som namnet antyder funnits sedan Playstation 1 var det som gällde. De är alltså gamla i gemet, och hade de varit dåliga på sitt jobb hade de knappast haft kunder fortfarande.

Det är alltså inga nybörjare som startatade upp någon hobbyverksamhet för ett halvår sedan, utan en mycket rutinerad butik som garanterat har goda rutiner för hur man ska gå tillväga när mn chippar. Och med deras tio år (eller vad det nu är?) i branschen så vet de nog hur man anstäler bra sommarjobbare om det nu behövs...
                instämmer helt.

Comment

Har låtit PSXCARE chippat två xbox-colsoller åt mig, och lagat en.. Dom är till 100% TOPPEN!!

Så ja, PSXCARE är väldigt skicklig.. Litar på dom till 110%
                  Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
                  Verbatim DVD-r 16x
                  Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

Har själv inte köpt något från psxcare sedan det begav sig när det var som hetast med PSX!

Nu har jag dock beställt en xbox 360 härifrån trots att det finns gott försäljare av flashade och chippade boxar här i södra norrland (gävle), både privatpersoner som mekar hemma men även företag.

Anledningen till att jag valde Psxcare? Jag vet att dom gör proffsjobb, lämnar garanti och att dom har ett grymt supportforum! Därför väntar jag hellre några dagar extra på min maskin!

Comment

Prexis ... Låter du psxcare göra jobbet har du 110% support både på forumet och av psxcare ...
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Psxcare är skitbra att ha och göra med! Erbjöd sig till och med att hjälpa till extra med min födelsedagspresent till flickvännen! Sådan kund omtanke uppskattar man!

Comment

och med det menar jag inte att om du gillar skit så är de extra bra att ha att göra med, utan att dom är verkligen hyvens!

Höjer min intelligens genom att skriva flera inlägg!

Comment

Jag har chippat/firmwaremoddat konsoller (1 PS1, 2 PS2, 3 XBox, 1 Wii, 1 XBox 360 och 1 PSP) hos sju olika handlare (varav fyra i Sverige). PSXCARE har delad förstaplats (ensam förstaplats bland de svenska) när det gäller kompetens, service och snabbhet, och jag drar mig inte för att rekommendera dem.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X