Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii modifierat med WIINJA Deluxe

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii modifierat med WIINJA Deluxe

Tänkte köpa ett sånt här ifrån, alltså ett paket med Wii + chip.
    Min (dumma) fråga är, detta paket är precis som alla andra säljer?
    Alltså, med elkabel, kontroll o.s.v.?

kolla andra tråden du skrev samma fråga i.

Comment

Svaret är självklart, ja man får med allt som skall vara i kartongen...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack Hansi, har faktiskt lagt beställningen, ÄR SJUKT SPÄND.
        Hoppas detta blir bra.
        Min fråga, måste jag göra någonting för att få all funktioner i chippet?
        Var nämligen inne på Wiinja's officiella hemsida. Måste jag bränna deras ISO för att bli körandes?

Det ingår väl "bara" 1 Nunchuck+Wiimote i paketet?
        Vad är rekommenderat att köpa till om man vill spela fler?
        Fler Wiimote+Nunchuck? Funkar dessa till samtliga spel eller finns det något spel där jag måste ha classic-controllern?
        Last edited by MuRRe_C; 2007-07-20, 01:11.

Comment

Ja bränn ut ISO:n den är alltid bra att ha :-)

1 nunchuck, 1 wiimote ja

Köp till några till :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

"några till"....
            Går loss på CA 750 spänn (Wiimote+Nunchuck), så det blir nog bara en uppsättning till så här i början...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X