Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey update under test

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wiikey update under test

Vet inte om nån har postat de redan, men dom har uppdatera sidan wiikey team
    [07.07.17] Update RC1 now with beta testers

A release candidate for the long-awaited update for wiikey was delivered on Friday night to some of our beta testers. This is the final step to releasing the highly anticipated and long delayed update for wiikey.

In all development work there are unforeseeable delays, and wiikey is no exception. We would like to thank our loyal customers for their support and patience!
    http://wiikey.cn/

härligt, blir nog en wiikey då.

Comment

För jag som inte är så insatt, vad i denna uppdatering gör så att det blir skillnad/bättring? För nu kan man spela de flesta spel.

Hjälp mig förstå...

Comment

Original inlägg av simons Visa Inlägg
        För jag som inte är så insatt, vad i denna uppdatering gör så att det blir skillnad/bättring? För nu kan man spela de flesta spel.

Hjälp mig förstå...
        Fungerande Audiofix för GC-spel, sägs fixa problem med vissa Wii-spel.

Comment

Kommer denna fungera till Wiikey clone tro?

Comment

Original inlägg av antew Visa Inlägg
            Kommer denna fungera till Wiikey clone tro?
            Det återstår att se.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Roligt att det "sägs" fixa problem med vissa wii spel, jag har testat alla PAL scene rellar och aldrig några av dem...

enda bra med en uppdate är som sagt för dom som vill spela gamecube spel

Comment

Original inlägg av frapp Visa Inlägg
                Roligt att det "sägs" fixa problem med vissa wii spel, jag har testat alla PAL scene rellar och aldrig några av dem...

enda bra med en uppdate är som sagt för dom som vill spela gamecube spel
                Det är väl antaligen inte PAL-spelen som strular.
                NTSC-> PAL
                PAL-> NTSC

Comment

Jag är under intrycket att de NTSC spel som inte fungerar på PAL konsoller aldrig kommer att göra det med den typen av hack som används av alla modchipp i dagsläget.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X