Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har jag pajat mitt wii?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av amerald Visa Inlägg
    Hur jag än vrider och vänder på det förstår jag inte vad du menar..

När du blir äldre så förstår du

Comment

Såvida man inte tankar sina spel från the pirate bay, rippade av nån 12 åring från azerbadjan så kan man vara lugn. Att en etablerad releasegrupp medvetet skulle ljuga om regionen på ett spel och samtidigt förstöra års av uppbyggade av respekt låter otroligt långsökt.

Comment

Original inlägg av cREJBI Visa Inlägg
        Såvida man inte tankar sina spel från the pirate bay, rippade av nån 12 åring från azerbadjan så kan man vara lugn. Att en etablerad releasegrupp medvetet skulle ljuga om regionen på ett spel och samtidigt förstöra års av uppbyggade av respekt låter otroligt långsökt.
        jo, men om ngn som tankat spelet byter uppdatering på iso filen och delar ut den. Även om det från början var en känd grupp som rippa så kan den hakkas i efterhand och seedas på ställen... förstår du var jag menar?

Comment

Original inlägg av soulman79 Visa Inlägg
          jo, men om ngn som tankat spelet byter uppdatering på iso filen och delar ut den. Även om det från början var en känd grupp som rippa så kan den hakkas i efterhand och seedas på ställen... förstår du var jag menar?
          Tanka från en känd tracker, se till att inte vara först och läs kommentarerna så borde du inte behöva oroa dig.
          Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
          Wii - Wiinja Deluxe
          NintendoDS - R4
          Xbox - SmartXX - SOLD!
          http://profile.mygamercard.net/crsan
          http://www.minhembio.com/crsan

Comment

Original inlägg av soulman79 Visa Inlägg
            absolut.. men det är väl inte svårt att editera en release... det är trots allt bara ett namn...
            Blir det inte vajsing med .sfv filen ifall dom byter namn på releasen? Tror det iallafall men jag är inte säker

Comment

Original inlägg av getinge Visa Inlägg
              Blir det inte vajsing med .sfv filen ifall dom byter namn på releasen? Tror det iallafall men jag är inte säker

är ju inte speciellt svårt att göra en ny sfv fil

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X