Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa Wiikey chippad konsol av er med annat skal?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vad är det för konstig sak du har sitter ovanför wiin?

Comment

Original inlägg av prodge64 Visa Inlägg
      vad är det för konstig sak du har sitter ovanför wiin?

Scart-växlare.

Fila lite? brukar man fila på nya produkter när man får hem dem?

Nja, här ska inte filas..

Detta får ni allt ta och fixa.

Inte hemma just nu, så har ej hunnit kolla min mail vad ni har sagt där.

Comment

kollat min mail nu, och där står det jag ska skicka den till er.

Så fixar väl det

Comment

Mja tänkte väl att du slipper vänta i flera dagar på den och du slipper få den omskakad av posten i onödan, om det bara handlar om att justera hålet lite enkelt med en nagelfil e.dyl...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har två stycken wii, så kan vänta några dagar. (får väl spela orginalspel en stund)

nu är det enda jag behöver ett retur nummer som jag förstått?

Har skickat mail till er nu..

Comment

Bara å skicka hit den med ditt namn, adress, felbeskrivning så löser vi det. Företagspaket 16.00. Jag ersätter dina utlägg. Kan du vänta en dag extra så kan jag skicka en förbetald paketlapp.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter toppen...

Har paketerat den mycket väl nu..

Mvh
                Anders (Barry)

Comment

enormt bra kundservice! (och ja, posten bryr sig sällan om sina pakets hållbarhet oberoende hur väl packade dom är tyvärr)

Comment

Datum Meddelande
                    12 aug kl 14:59 ICA Kvantum Västervik, Posten har tagit emot försändelsen

går inget vidare snabbt detta alternativ iaf verkar det som?

skickar inte posten paket på söndagar?

ni borde väl ha det nu i så fall. men står såhär..
                    www.posten.se

Comment

13 aug kl 20:23 Jönköping, Försändelsen har sorterats

sisodär..
                      de verkar ej skicka företagspaket på söndagar som synes.
                      men imorrn ska ni ha det då

Comment

4 aug kl 11:06 Posten, Mottagarens kvittens har arkiverats
                        14 aug kl 09:02 Södermalm, Försändelsen har lämnats till mottagaren
                        14 aug kl 07:06 Södermalm, Försändelsen ankomstbehandlas
                        14 aug kl 04:18 Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
                        13 aug kl 20:23 Jönköping, Försändelsen har sorterats
                        12 aug kl 14:59 ICA Kvantum Västervik, Posten har tagit emot försändelsen

=)

sådär
                        skönt. det kom fram!

Comment

cp-posten rullar bara tummarna under helger och röda dagar tyvärr, det är min erfarenhet i alla fall...

Comment

men vanliga brev har de alltid skickat för mig på söndagar.

så tyckte att detta alternativ som ändå kostar 160:- , ska gå minst lika snabbt

Hansi, hur länge tror det det tar för er att kolla och fixa det hela?

Mvh
                            Barry

Comment

Den är redan fixad vad jag vet, en tekniker lånade iaf ett av mina minneskort för att göra tester på den...maila om kolli# så svarar någon imorgon.

Comment

Så nu är den tillbax.. sjukt snabbt jobbat.. ni skickade den ju samma dag som ni fick den
                                och nu får jag in sdkort i den

Tack

//
                                Barry!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X