Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd +r ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd +r ?

Okej såhär ligger det till... jag hjar skickat iväg mitt Wii på chippning men fick idag reda på att min dator endast klarar av att bränna DVD + R skivor... och jag har hört att det är minus skivor som Wii vill ha... Så är man helt körd eller går det med plus med??

Jag kör bara med verbatim + skivor och dom har funkat varje gång. Däremot, om du har så gammal brännare så att den inte ens kan bränna - skivor så är det ju inte säkert att den kan prestera bra bränningar.

Comment

Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
      Okej såhär ligger det till... jag hjar skickat iväg mitt Wii på chippning men fick idag reda på att min dator endast klarar av att bränna DVD + R skivor... och jag har hört att det är minus skivor som Wii vill ha... Så är man helt körd eller går det med plus med??
      Hej,

min tar inte DVD+R bara minus.... ingen anning varför... kanske beror på läsaren? min är den nya med avklippta ben..

Comment

Om du funderar på ny brännare så kan jag varmt rekomendera Pioneers brännare Har aldrig misslyckats med en bränning i en pioneer och aldrig haft problem med spel till xbox och wii.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X