Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nekad åtkomist till Wii settings!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nekad åtkomist till Wii settings!

Hallå!

Jag har ett chippat Wii med Wiikey.
    Allt fungerar korrekt förutom att jag inte kan komma åt Wii settings, varje gång jag försöker kommer det ett felmeddelande om att jag inte kan komma åt nån url sida och att jag ska kolla i opera manualen.

Vad f*n är det för fel och hur fixar jag detta?
    Går det fixa eller måste jag köpa nytt Wii för det tänker jag f*n inte göra

Mycket tacksam för svar!

Original inlägg av Furion Visa Inlägg
    Hallå!

Jag har ett chippat Wii med Wiikey.
    Allt fungerar korrekt förutom att jag inte kan komma åt Wii settings, varje gång jag försöker kommer det ett felmeddelande om att jag inte kan komma åt nån url sida och att jag ska kolla i opera manualen.

Vad f*n är det för fel och hur fixar jag detta?
    Går det fixa eller måste jag köpa nytt Wii för det tänker jag f*n inte göra

Mycket tacksam för svar!
    Du har kört en NTSC uppdatering på ditt PAL Wii, dvs semi-brickat den. Ditt enda hopp är att uppgradera den med ett PAL spel som innehåller en nyare firmware än den du har nu.
    Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Okej, du vet inget sådant spel?=)

Comment

Original inlägg av Furion Visa Inlägg
        Okej, du vet inget sådant spel?=)
        Har inte koll på det, men jag har för mig att Big Brain Academy NTSC versionen löste motsvarande problem för NTSC användare så PAL versionen av samma spel kanske också innehåller en uppdatering?

Nu verkar ju om inte annat firmware 3.0 kommit ut (tidigare var senaste 2.2) så det står nog inte på förrän det dyker upp spel som innehåller 3.0 uppgradering.
        Last edited by bell; 2007-08-07, 10:36.
        Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X