Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Super Paper Mario NTSC på PAL Wii?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Super Paper Mario NTSC på PAL Wii?

Eftersom jag har en PAL Wii och har Super Paper Mario som är NTSC så ville jag köra wiibrickblocker på och och samtidigt ändra regionen till PAL. Jag körde brickblocker och Regionfrii och brände ut i 12x men då ville inte enheten starta spelet. Var blev galet?

Troligen. Brände ut i 12x ...
    Använd bra media och bränn på låg hastighet (Bara för att vara säker...)

Jag kör själv Verbatims+ skivor som jag ändrar bookmark på. Alla utom 1 har fungerat på 2x hastighets bränning...

Comment

Bara onödigt o köra brickblockern. Se bara till o uppdatera ditt Wii innan du startar spelet. :-)

Comment

Original inlägg av ReZnoR Visa Inlägg
        Bara onödigt o köra brickblockern. Se bara till o uppdatera ditt Wii innan du startar spelet. :-)
        Eftersom att uppdateringen faktiskt ändrar något så är det nog smart att använda brickblockern ändå.
        1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Jo o de e inte mycket jobb att köra det heller när man väl har programmet. Jag la in de på mitt Wii som kör 3.0E o de funkar prima so far iaf

Kul spel iaf, har aldrig gillat 3d mario, 8bitars va stort när en annan va liten o de va skönare känsla i de. så detta känns som en skön blandning

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X