Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Firmware 3.1E

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av BarrySWE Visa Inlägg
    vad hittar jag mp3 c pal då?
    www.ntorrents.net

Comment

vad är mp3 c för nått?

Comment

Metroid Prime 3 Corruption

Sensmoralen i den här historian är, kör endast kopior från din egen region!

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
          Metroid Prime 3 Corruption

Sensmoralen i den här historian är, kör endast kopior från din egen region!
          Eller gör lite research innan ni pröver ffs.
          Folk tar alldeles för lätt på kopierade spel och chippade maskiner.
          Hur fasen kan man klaga på att saker går sönder när man använder det till annat än det är skapat för. Eller för den delen modifierar något med saker som inte har något officiellt stöd.
          Man får helt enkelt ta med det i riskbedömningen innan man börjar på att chippa.

Comment

Vilken är den senaste firmwaren och fungerar den med wiikey?Anslöt precis mitt wii till internet och vågar inte riktigt uppdatera för jag får meddelande om att den kan gå sönder om man har gjort technical adjustments..
            Kan jag uppdatera säkert? tack

Comment

Uppdatering av maskin

Alltså jag fattar inte...Många måste ha maximal otur när de råkat uppdatera sitt wii med ett NTSC spel...jag har uppdaterat mitt wii med både Paper Mario och Metroid Prime 3 och de ända som hände var att jag fick dubbla Channels men vem bryr sig om de är de lixom förutom de så funkar spelen och maskinen hur bra som helst...
              Nintendo 64
              Gamecube
              Wii
              XBOX 360
              Nintendo DS
              Playstation 3

M2N32-SLI Deluxe
              AMD 6400+
              Geforce 9800GTX 512MB
              8GB Ram PC6400
              1x74GB SATA 16MB 10000RPM

Comment

jag har fortfarande 2,2E spelar både mp3 och paper mario och internet funkar...

vad gör uppdateringen egentligen??
                ska jag uppdatera(wii till 3,1E och wiikey till 1,9b)????

allt som jag använder wiin till funkar............

Comment

Original inlägg av Lakrits Visa Inlägg
                  Vilken är den senaste firmwaren och fungerar den med wiikey?Anslöt precis mitt wii till internet och vågar inte riktigt uppdatera för jag får meddelande om att den kan gå sönder om man har gjort technical adjustments..
                  Kan jag uppdatera säkert? tack

Undrar med det här?

Kan jag updatera min wii via internet till senaste version utan att det händer något?

Även om det varnar för det. Har wiikey instalerat. (vet inte vilken version)

snabbt svar tack

Comment

Ja det kan du

Comment

någon som vet ett shysst spel som man springer runt me svärd och man ser gubben i first person?

Comment

Original inlägg av faxanrone Visa Inlägg
                        någon som vet ett shysst spel som man springer runt me svärd och man ser gubben i first person?
                        Finns bara ett vad jag vet, Red Steel. Det är helt värdelöst.

Comment

jo de var ett av dom första spelen ja testade och de var sämst..

Comment

Original inlägg av faxanrone Visa Inlägg
                            nu har Metriod Prime släppts på PAL....ja tankade ner Metriod Prime NTSC och när ja startade det så uppdaterade det mitt wii så nu kan ja inte komma in på settings på wiit...nu kommer frågan..om ja tankar ner Metriod Prime PAL kommer den och uppdatera så att ja får PAL?
                            Har exakt samma problem..har du löst det eller? skulle vara kanon om du kontakta mig antingen här eller på 0705865277. Om du har löst det d.v.s..

Comment

Nej Metroid PAL kommer inte att uppdatera en 3.1U version. Du/Ni måste vänta till nästa version kommer ut...

3.1E < 3.1J < 3.1U

Rent matematiskt alltså.
                              Mindre version kan inte läggas över en högre....

men dock har några pratat om safe mode på Wiit. Men det vet jag ingenting om...

Comment

Original inlägg av Jedin Visa Inlägg
                                Har exakt samma problem..har du löst det eller? skulle vara kanon om du kontakta mig antingen här eller på 0705865277. Om du har löst det d.v.s..
                                jag har löst det...ja tankade ner mario Galaxy och updaterade till 3.1..nu kan ja komma in på settings..och ja kan oxå ansluta till internet =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X