Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt kretskort

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt kretskort

har just köpt ett vi som har annorlunda kretskort än dom vanliga
    serie nummer LEH132 någonting ska ta reda på hela

och försökte montera wiikey men det funkade inte någon som hört något om dessa nya kretskort?
    det är fortfarande D2B chippet på den iaf

Original inlägg av zparta Visa Inlägg
    har just köpt ett vi som har annorlunda kretskort än dom vanliga
    serie nummer LEH132 någonting ska ta reda på hela

och försökte montera wiikey men det funkade inte någon som hört något om dessa nya kretskort?
    det är fortfarande D2B chippet på den iaf
    Ojdå! Har också en rätt ny Wii som inte är chippad ännu. Min är också LEH132... Är benen från från chippet kvär eller är den en variant med kapade ben?

Comment

jo det är kapade ben samt att kretskortet inte ser likadant ut...

Comment

Har du återställt de kapade benen? Annars kommer det ju givetvis inte fungera...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja dom kapade benen är återstälda. men funkade inte ändå på ic kretsen står det D2B.

Comment

Ähh ni har nog bara misslyckats med installationen :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

säkert, blir nog att skicka ner den till er
              skikade ner mitt xbox funkar hur guld som helst nu c:a två år senare och kommer nog funka några år till
              måste bara hitta en bra låda med embalage att skicka i

Comment

behöver man bara skicka in basenheten med namn och address på lapp som förut eller är det annars nu ?

Comment

Same procedure as last year?
                  Same procedure as EVERY year!

Comment

sweet bara hitta låda samt få mig till posten då :P
                    sen kanske man kan gulla lite med hansi och få det billigare då IC-kretsen redan är uppkapad eller vad man nu ska säga
                    Last edited by zparta; 2007-08-29, 02:35.

Comment

Eller så tar vi extra för att det är något knas ändå som ger oss extra jobb :-)

Comment

Wii'et skickades idag skickade den när jag hämtade ut mitt VIA kontrollerkort som jag beställt från er kan säga att den funkade hur bra som helst att flasha min MS/28 med det

tack för er underbara service!!

Comment

Hade min Wii inne hos den lokala chipparen och han fick inte Wiikit att fungera på min LEH132. Så det fick bli ett Wiikey istället som fungerar väldigt bra.

Comment

var ett wiikey som försökte sättas dit.

Comment

Original inlägg av zparta Visa Inlägg
                              var ett wiikey som försökte sättas dit.
                              Que?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X