Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
sweet!
och ja de funka på pal, men kör brickblocker. för den försöker uppdatera fast du har 3.0e läste jag nån stans.
fast de är säkert som de va med paper mario.
Fattar nada. Brickblocker eller ej? Har väl ingen betydelse vilken version man har på sin PAL maskin, man ska väl aldrig acceptera en uppdatering från ett NTSC spel!
Exakt, läste precis på BC och dom säger att har du en PAL konsol ska du inte köra WiiBrickBlocker eftersom spelet inte bootar då.
Sen som magnuso sa så har jag ingen aning om du förstör ditt Wii eller vad som händer.
Vet bara att man får dubbla kanaler dvs weather & forecast typ. och dom är icke uppdaterbara eller icke nå bara heller.
Om du har Firmware 3.0E så kommer spelet att fungera.
OBS: Den kommer att uppdatera, du kommer att ha dubbla väder och Nyhetskanaler, detta i sig är ett varningstecken för mig.
Om du har Firmware 3.0E så kommer spelet att fungera.
OBS: Den kommer att uppdatera, du kommer att ha dubbla väder och Nyhetskanaler, detta i sig är ett varningstecken för mig.
* Prova inte om ni inte redan ghar FW 3.0E!
Förutom det verkar de vara lugnt, men det verkar lite oroande, själv väntar jag nog på nån slags fix till brickblocker så den kan ta bort uppdateringen korrekt.
Comment