Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Metroid_Prime_3_Corruption_USA_Wii-PROMiNENT

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Metroid_Prime_3_Corruption_USA_Wii-PROMiNENT

någon som vet om det funkar på palmaskiner.... måste spela

sweet!
    och ja de funka på pal, men kör brickblocker. för den försöker uppdatera fast du har 3.0e läste jag nån stans.
    fast de är säkert som de va med paper mario.
    Last edited by glericus; 2007-08-27, 03:21.

Comment

Även fast jag skulle offra min fot för det här spelet så väntar jag hellre på PAL release.
      Slipper allt krångel och sen online mode?

Comment

det verkar som att man inte ska använda brickblocker....för om man har 3.0x kan man ladda ner uppdateringen som finns på skivan o de funkar
        Karate e de bästa som finns

R.I.P Bruce Lee

Comment

Fattar nada. Brickblocker eller ej? Har väl ingen betydelse vilken version man har på sin PAL maskin, man ska väl aldrig acceptera en uppdatering från ett NTSC spel!

Kom igen nu, korta konkreta svar inget svammel.

Original inlägg av Apakarta Visa Inlägg
          det verkar som att man inte ska använda brickblocker....för om man har 3.0x kan man ladda ner uppdateringen som finns på skivan o de funkar

Comment

Vad gäller nu?.. vilka steg måste jag gå igenom för att kunna spela?..

1. updatera från 2.0E till 3.0E?
            2. använda brickblocker?
            3. .....

nån som kan förklara?

Comment

Som jag har förstått det så kör man brickblocker bootar inte spelet alls. Sen om det är safe o köra uppdateringen det vågar jag inte svara på.

Comment

Exakt, läste precis på BC och dom säger att har du en PAL konsol ska du inte köra WiiBrickBlocker eftersom spelet inte bootar då.
                Sen som magnuso sa så har jag ingen aning om du förstör ditt Wii eller vad som händer.

Vet bara att man får dubbla kanaler dvs weather & forecast typ. och dom är icke uppdaterbara eller icke nå bara heller.

Comment

Ska vi behöva vänta 2 månader på PAL versionen

Release: 2007-10-26

De e ju typiskt att de inte ska kunna släppa de stora titlarna samtidigt

Comment

Om du har Firmware 3.0E så kommer spelet att fungera.
                    OBS: Den kommer att uppdatera, du kommer att ha dubbla väder och Nyhetskanaler, detta i sig är ett varningstecken för mig.

* Prova inte om ni inte redan ghar FW 3.0E!

Comment

Strul som vanligt da.
                      Suck
                      2 månader till PAL rellen, uhm Mario Fotboll i 2 månader?

Comment

Tack för ett konkret svar.

Jag får spel på bristen av bra titlar....

Comment

2 månader är en evighet!!!

Comment

Så det är lugnt så länge wii är uppdaterat till 3.0?
                            Nån som provat?

Comment

Original inlägg av fevzi Visa Inlägg
                              Om du har Firmware 3.0E så kommer spelet att fungera.
                              OBS: Den kommer att uppdatera, du kommer att ha dubbla väder och Nyhetskanaler, detta i sig är ett varningstecken för mig.

* Prova inte om ni inte redan ghar FW 3.0E!
                              Förutom det verkar de vara lugnt, men det verkar lite oroande, själv väntar jag nog på nån slags fix till brickblocker så den kan ta bort uppdateringen korrekt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X