stå o dansa till ett spel.. nej tack!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Boogie.PAL.Wii-SPLiT.torrent
Collapse
X
-
Smaken är som baken... (hårig?)Original inlägg av FantomenK Visa Inläggstå o dansa till ett spel.. nej tack!
- Citat
- Flag
Comment
-
De är ju kalas nice. Wario ware dansandet och Rayman var ju kalasOriginal inlägg av FantomenK Visa Inläggstå o dansa till ett spel.. nej tack!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjabba!
Det verkar vara svårt att beställa över internet så jag ännu inte träffat på en sida som levererar till Sverige. Eller rättare sagt, de levererar inte utanför USA. Om någon hittar en sajt eller vet en affär som säljer "Logitech USB microphone för playstation2" så är det bara att skriva här.
Tacksam för svar
Loki
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Playstation 2 USB MicrophoneOriginal inlägg av mype Visa Inlägg
$14.99 - In Stock
Condition: new
Sold by: Amazon.com
*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. (See geographical restrictions.) ***
De har tydligen "restrictions" för beställningar utanför USA på vissa grejer, bl.a. den här mikrofonen...
Dock har jag hört att den ska gå att köpa på eBay England... ska checka så återkommer jag...
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har ett svagt minne om att en seriös sajt på nätet erbjuder en amerikansk adress till människor som inte bor i USA. syftet med det är att dom tar emot paket du beställer från USA till den där adressen och sedan skickar det vidare hem till dig. det lät inte som att det var så farligt dyrt att göra på det viset heller. dock kommer jag inte ihåg någon adress eller namnet på sidan, å googla får ni göra själva.
- Citat
- Flag
Comment
-
om du kilckar på "used and new" under amazons pris så får du upp en lista på andra retailers som säljer via amazon. Välj att köpa från en som heter Excess source, dom levererar till EU, har själv beställt där. Är dessutom billigare änn Amazons egen
Eller så använd min link ovan
Last edited by mype; 2007-09-12, 10:18.
- Citat
- Flag
Comment

Comment