Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med läsning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Lecter Visa Inlägg
    Hur nollställer man sitt Wii?
    exakt samma problem med att jag testat 4 olika skivfabrikat och den vill inte starta spelen...tex Zelda o Tiger Woods 08, som båd ae ISOs och ska funka enligt 100tals inlägg....

på 2 disktyper får jag upp spelikonen i menyn, men sen fryser Wii'et där den visar hur man ska konnekta remoten med controllerns.....

så :

1) testar ni på psxcare m ett par homebrew, att den funkar, innan ni lämnar ut den ? (det måste ju vara nån tiondels procent av chippen som e kassa vid leverens till er....eller ?) om inte, kan jag komma in o testa nåt av era på mitt Wii ? har inga 38 åriga kompisar som har chippat

2) hur provar jag med en nollställning ?

Comment

Vi testar alla wii före och efter dom chippas. Du är välkommen in så testar vi igen.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        Vi testar alla wii före och efter dom chippas. Du är välkommen in så testar vi igen.
        hello

ok, det känns tryggt . ska jobba under helgen o se om det blir nån förbättring...annars kommer jag över bron till veckan

kan du säga exakt med VAD ni testade nu...? release/dvd fabrikat ?

Comment

Hade visst glömt att skriva hur det gick, slutade med att jag fick skicka tillbaks wii't till psxcare så dom kunde kolla upp den. Skickade med ett par skivor jag bränt så dom kunde se ifall jag bränt på fel sätt men det var en lödning som hade lossnat. Det kan tydligen hända i frakten eller nått sånt tolka jag det som =)

Med nollställa wii't så antar jag att det menas fabriksinställa den i menyerna... detta provade jag men hjälpte mig ingenting. Glöm inte att spara Mii's och save data på ett minneskort innan du gör det bara =)

Comment

Original inlägg av Skelfster Visa Inlägg
            Hade visst glömt att skriva hur det gick, slutade med att jag fick skicka tillbaks wii't till psxcare så dom kunde kolla upp den. Skickade med ett par skivor jag bränt så dom kunde se ifall jag bränt på fel sätt men det var en lödning som hade lossnat. Det kan tydligen hända i frakten eller nått sånt tolka jag det som =)

Med nollställa wii't så antar jag att det menas fabriksinställa den i menyerna... detta provade jag men hjälpte mig ingenting. Glöm inte att spara Mii's och save data på ett minneskort innan du gör det bara =)

ok, jag hade ingen frakt på mitt, hämtadee själv

men...exakt vad testar ni med...............?

Comment

http://forums.lovingwii.com/m o d-c ...e-how-fix.html

jag följde denna guide och det funkade utmärkt, installerade dock ett wiikey clone och inte ett orginal.

m o d-c h i p <- ska sitta ihop, blev censurerat när jag postade första gången.
              Last edited by tOPO; 2007-09-23, 07:42.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X