Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii + wiikey - uppdateringsfråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii + wiikey - uppdateringsfråga

Hej alla!

Har en wii med wiikey och jag har version 2.2 på mjukvaran i wii. (eller 2.1 kommer inte riktigt ihåg... wii:t är för tillfället inte hemma hos mig.. )

Det känns som det är dags att uppdatera den till den senaste(3.0??).

Är det något jag bör tänka på eller kommer det fungera smärtfritt?

Tack på förhand!

Fungerar fin fint för mig....

Comment

Okej det ska funka utan problem alltså. Det är inget känt problem om man säger så?

Comment

Original inlägg av mmjepp Visa Inlägg
        Okej det ska funka utan problem alltså. Det är inget känt problem om man säger så?
        Det enda kända problemet är det som nämns på många andra ställen här på forumet, att alla El Torito-skivor slutar funka, däribland Wiikey Setup. Det finns lösningar på detta men läs själv i den här tråden.

Jag tycker det verkar som att swaptricket har slutat funka också, men det kanske bara är jag som har förlorat det rätta knycket.

Comment

du kan ju vänta än så länge om du vill.
          men snart kommer nog lir som kräver 3,0E+ för att starta.

Comment

Förlåt om det är en dum fråga men behöver man använda wiikey setup disc så ofta? Vad finns det på den som kan vara användbart? :S

Comment

Inte så ofta alls. 2 ggr hittills...
              Jag har ändrat override och sen disksped. Kollat lite på dem för att se vilket var stabilast för mina brända spel.

Finns ju några spel som behöver 6ggr speed för att visa "filmer" korrekt...
              Men inte många. Tror jag bara stött på ett än så länge.

men det är ju bara min åsikt. Jag har det på disken och bränner ut på rw skiva när jag behöver den...

Comment

det blir mindre problem... men fixa det med nya wiikey uppdaten som kommer om ett par dagar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X